Dochádzkový systém Kriváň Cloud slúži na evidenciu a kompletné spracovanie dochádzky zamestnancov.
Umožňuje prepojenie a integráciu s väčšinou informačných systémov používaných v SR (Anasoft, Asseco, Elanor, Emel, CORA GEO, Hour, Kodas, Kros, Magma, Money S3, MRP, Navision, OptimalSoft, ProCes, SAP R/3, Softip, Softec, Somi, Sunsoft, VEMA, ...).
Je určený pre všetky typy organizácií, od štátnej a verejnej správy, banky a poisťovne až po výrobné podniky.
Údaje má uložené v SQL databáze (MS SQL Server, Oracle 19c) a umožňuje mandátne spracovanie.
Používateľom môže byť každý zamestnanec. Systém využívajú organizácie od 5 zamestnancov až po veľke organizácie. Najväčšia má 10 tisíc zamestnancov a prevádzky po celej SR.
Na značenie dochádzky je možné použiť čítacie jednotky s bezkontaktnou technológiou, SW emulácie pre kiosky a PC resp. aplikáciu na mobilné zariadenia.
Dochádzkový systém Kriváň Cloud umožňuje:
- evidenciu zamestnancov (pridávanie, oprava, rušenie, archív zamestnancov, tlač zostáv). Prideľovanie kariet zamestnancom,
- sledovať aktuálnu prítomnosť zamestnancov,
- individuálne nastavenie pracovného kalendára pre každého zamestnanca,
- výpočet odpracovaných hodín a evidenciu nadčasov,
- výpočet odpracovanej doby za týždeň a spracovávaný mesiac,
- výpočet mesačného sumáru odpracovanej doby,
- automatické dopočítanie pri oneskorenom príchode od lekára (služobne) alebo skoršom odchode z práce na prerušenie. Vyhodnocovanie poldenných dovoleniek,
- zaznamenávanie, výpočet a rozdelenie druhov prerušenia pracovnej doby (základne aj doplnkové prerušenia). Počítanie prerušení (vplyv prerušenia na pracovnú dobu) je možné v systéme ľahko nakonfigurovať. Sledovanie prestáviek v práci,
- hromadné zadávanie prítomností (vedúci pracovníci) a neprítomností do dochádzkových listov,
- automatické generovanie záznamov pri dlhodobých neprítomnostiach (nemoc, OČR, dovolenka, ...)
- možnosť označiť vybratých zamestnancov, ktorých dochádzkový list sa nespracováva podľa údajov zaznamených na čítacích jednotkách,
- registráciu a rozdelenie druhu odpracovanej doby podľa zmien (viaczmenné prevádzky). Výpočet príplatkov za prácu v poobednej a nočnej zmene, prácu v sobotu, nedeľu a sviatok. Generovanie náhrad za neodpracované sviatky. Generovanie rizikového príplatku a ručné zadávanie príplatkov v korunách, hodinách alebo percentách,
- počítanie salda (náhradné voľno a chýbajúce hodiny) k danému dňu a jeho automatický prevod do ďalších mesiacov,
- výstupné zostavy s možnosťou výstupu na tlačiareň alebo do xls (dochádzkové listy, evidenčné listy dochádzky za organizáciu, zoznam zamestnancov, evidencia príplatkov a neprítomností, ...),
- detajlný audit práce každého spracovateľa,
- archivovanie dochádzkových listov po mesiacoch s možnosťou ich opätovného prezerania a tlače.
Dochádzkový systém Kriváň Cloud spolupracuje s Prístupovým systémom WIS/K, ktorý zabezpečuje ukladanie zaznamenaných údajov o dochádzke zamestnancov do databázy.