Na prípadné problémy sa pozrieť aj očami zákazníka...
Od vzniku spoločnosti v roku 1992 poskytujeme svojim zákazníkom kvalitné riešenia v oblasti informačných systémov, výpočtovej a komunikačnej techniky.
Naše základné pravidlá sú
- záujmy zákazníka sú minimálne na úrovni našich záujmov
- spolupráci s partnerskými spoločnosťami venovať nadpriemerné úsilie a
- pozerať sa na zamestnancov ako na základ úspechov spoločnosti.
Zákazníci sú na prvom mieste
Za úspechy, ktoré sme doteraz dosiahli v prvom rade ďakujeme našim zákazníkom, ktorí obohacujú naše myšlienky a nápady súvisiace s tvorbou programového a technického vybavenia, dodávkou služieb a zariadení. Odmeňujeme sa im za to našou spoľahlivosťou, zodpovednosťou a predovšetkým ústretovosťou. Rozpoznávame a riešime ich potreby bez ohľadu na to, či ide o malú alebo veľkú zákazku. Prispôsobujeme naše riešenia individuálnym potrebám jednotlivých zákazníkov a snažíme sa zapojiť zamestnancov zákazníka do procesov súvisiacich s tvorbou riešenia. Dodávame im komplexné služby od konzultácií a prípravy projektov, integráciu, dodáviek aplikačného programového vybavenia, technického vybavenia, školenia zamestnancov až po záručný a pozáručný servis. Našou odmenou sú partnerské vzťahy, v ktorých atmosfére sa nám lepšie pracuje.
Partneri
Ďakujeme tiež našim partnerským firmám, ktoré získavaním nových zákazníkov vytvárajú priestor pre nasadzovanie našich spoločných riešení. Spolupráca s nimi obohatila portfólio a zvýšila kvalitu našich produktov. Umožnila nám rozšíriť našu ponuku v oblastiach počítačovej bezpečnosti, monitorovacích a bezpečnostných systémov a integrácie identifikačných systémov s podnikovými informačnými systémami kategórie ERP. Vďaku im prejavujeme našou podporou, bezplatnými školeniami a pomocou pri realizácii projektov.